تبدیل مبل راحتی به مبل ال

تبدیل مبل راحتی به مبل ال
۰۷ / اردیبهشت / ۱۴۰۳

افرادی که برای تعمیرات مبل راحتی مراجعه می کنند در بسیاری از مواقع تمایل دارند تا تغییراتی در شکل مبل ایجاد کنند. یکی از این خدمات تغییر و تبدیل مبل راحتی به مبل ال است.

میان وسایل شکل دهنده دکوراسیون هر منزل، مبلمان به عنوان عنصری کلیدی، نقش اساسی در زیباسازی محیط ایفا می کند. درواقع گذر زمان موضوعی است که به همه چیز حتی وسایل خانه، گرد کهنگی و پیری می پاشد. بنابراین مبلمان نیز پس از مدتی استفاده، دچار کهنگی و فرسودگی می شوند.

در این حال، ممکن است تمایل به تغییر در چیدمان و ظاهر مبلمان منزل خود داشته باشید. اگر مبلمان شما راحتی است، بهتر است به گزینه‌ی تبدیل مبل راحتی به مبل ال، نیز فکر کنید. زیرا این کار، راه حلی خلاقانه و مقرون به صرفه است که هم موجب ایجاد تنوع و زیبایی در دکوراسیون شده و هم موجب نوسازی و مدرن شدن مبلمان شما خواهد شد. حال چرا می‌گوییم مبلمان ال؟ زیرا مبل‌های ال فضای کمتری، به خصوص در آپارتمان ها اشغال می کنند. همچنین چیدمان مبل ال، فضایی صمیمی در خانه ایجاد می کند تا معاشرت های خانوادگی و دوستانه به بهترین شکل انجام شود. در نهایت، همانطور که می دانید مبل های ال با قابلیت چیدمان در زوایای مختلفی که دارند، با یک جابجایی جزیی موجب تحولی چشم گیر در دکوراسیون منزل می شوند. اگر قصد تغییر و تبدیل مبل راحتی به مبل ال را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات بازسازی و تبدیل مبل راحتی به مبل ال

مراحل تبدیل مبل راحتی به مبل ال توسط مبل ترنج به شرح زیر است:

  • ابتدا کارشناسان مجرب تیم مبل ترنج در محل شما حاضر خواهند شد تا به طور کامل شرایط و نیازهای شما را بررسی کنند. سپس با توجه به تجربه خود، سلیقه و شرایط شما، طرح و مدل مناسب مبل ال را برای منزل شما پیشنهاد می دهند.
  • پس از طی مراحل بالا، قیمت نهایی تعمیرات مبل با جزئیات کامل مانند زمان تحویل و… را به شما اطلاع می دهند.
  • در صورت توافق و تایید شما بزرگواران، مبلمان شما به کارگاه تخصصی تیم مبل ترنج منتقل می شود تا مراحل بازسازی و تبدیل به مبل ال با دقت و ظرافت انجام شود.
  • در این مرحله به سراغ اصل مطلب می رویم؛ کار بازسازی و تبدیل توسط تکنسین های مجرب ما، به صورت زیر است:
  • جداسازی اجزا: اجزای مختلف مبل راحتی شما با دقت و ظرافت از یکدیگر جدا می شوند.
  • ساخت کلاف: کلاف مبل ال با توجه به طرح و مدل انتخابی شما عزیزان، با استفاده از چوب، فلز یا ام دی اف ساخته می شود.
  • نصب فوم و پارچه: فوم میبایست با ضخامت و تراکم مناسب بر روی کلاف نصب شود. سپس پارچه مبلی که از قبل توسط شما انتخاب و تایید شده است را با دقت و ظرافت کامل، بر روی فوم و کلاف می کشند.
  • تکمیل و جزئیات: در نهایت، پس از اتمام مراحل قبلی، جزییات نهایی مانند نوار مغزی، زیپ و دکمه‌ها، آماده سازی بالشتک ها بنابر سلیقه شما اضافه می‌شوند.
  • تحویل مبلمان: اکنون نوبت به وفای عهد توسط مبل ترنج می رسد، پس از اتمام بازسازی و تبدیل مبل راحتی به مبل ال، مبل ال جدید شما به منزلتان تحویل داده شده و در محل مورد نظر چیده می شود. همچنین در صورت تمایل، حمل نقل و جابجایی می تواند توسط خود مرکز، به صورت تضمینی انجام گیرد.

مبلمان مدل ال، مبلمانی است که با تمام سلیقه ها و دکوراسیون ها سازگاری داشته و زیبایی منحصربفردی را به منازل هدیه می دهد. با تبدیل مبل راحتی به مبل ال، شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم صاحب یک دست مبلمان شیک و جدید شوید، هم مبلمان قدیمی خود را نوسازی کنید. علاوه بر مقرون به صرفه بودن این کار، دکوراسیون منزل شما با مبلمان ال، مدرن خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم جهت تبدیل مبل راحتی به مبل ال، از خدمات مبل ترنج استفاده کنید زیرا ما در این زمینه به درجه ای از مهارت و تخصص رسیده‌ایم که توانسته‌ایم تخصصی ترین و باکیفیت ترین خدمات را ارائه دهیم.

۴/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*